hye

Ahad, 18 September 2011

Semalam Dato' Dr. Sheikh Muzaphar datang sekolah kitorang..

*hye..
*assalamualaikom..
hari ni aku nak cerite pasal sorang angkasawan ni tau..
die adalah angkasawan pertama Malaysia..
name di Dato' Dr. Sheikh Muzaphar Shukor..
korang nak tau ta ape??
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
die datang sekola kitorang..
pas tu kan-
time die masuk skola kitorang..
mesti la adeorang sambut kat depan tu kan..
yg sambut kat depan tuh ahli Konggres nan kadet..pbsm..st. john..

die salam kitorang..
hahaha..korang yg tak ade kat sekola tuh..JANGAN JELES OKEY..
hikhik...best tau tak..
sebab aku ni agak baikhati..aku sisip kan gmbar die sikit ok..
ni aku shoot sndiri..time ni kelam kabut sbbnak salam lgi nak shoot gmbar die lgi..tpi cntik kan..













okey guyz..tu je..
key la...
bai..
ASSALAMUALAIKOM*






♫ ♬♪bye..kite jmpe lagi..Jangan Lupe LIKE ok♫ ♬♪

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

kowanx la KAWAN AKU